spra-tum-mer-nato
spra-tun-mato

Kat sini jangan nakal-nakal, saya ketua badar~ aip!



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum. "Akal diberi utk berfikir. Yakinlah bahawa Allah sentiasa ada untuk hamba-Nya tika susah dan senang"-Nursyafawani,17


Macam nak komen je



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


An exciting trip to Sepang International Circuit

Assalamualaikum w.b.t semua makhluk Allah yang masih bernafas dan sedang bergerak-gerak. Ceh. Saya sangat bersyukur kerana saya masih bernafas dan boleh menekan keyboard utk menulis blog ni. Sihat? Saya alhamdulillah terlebih sihat kot. Hahahaha....Emm panjang mukadimah aku. SIC? Buat ape saya kat situ.... Hmmm... jeng jeng jeng........

The reason I went there because..... kecek melayu lah. Sebab saya pergi situ kerana kumpulan saya, kumpulan F1 in School yang diberi nama, TNR(The New Revolution) telah terpilih! Yey 4 mah gerup! Alhamdulillah, Allah beri peluang utk saya pergi ke situ. It supposed to be 4 groups but atas dasar pujukan ku dan rakan ku hahaha dapat jugak. Kihkihkihkih, cara saya pujuk emm tak yah cakap lah. Okay, saya pun tak tau nak cakap apa dah back to tajuk asal. Saya just tunjuk gambar jelah eh? I had nothing to say. Gambar yg menceritak segalanya~ Aiceh :p

Before pergi, snap dulu :p


 The main enterance














Barisan para guru yang join sekali.

Ayu and Wawa(twins :p)


Kena tampor sekali!

Ni just test drive utk kereta biasa.





















Main Cut The Rope xD





Look who I found :D Maigad !!! He's so handsome from International School

Le Russian Time's Crew F1 Team

So the Pit Lane Walk start from here...... here we go~







































Tah sapa tah... main ambik je gambo sebab ramai yg cam serbu dia, kitorang pun serbu lah :p





















































Begitulah ceritanya. Banyak lagi sebenarnya tapi tak masukkan sebab semua selca and camwhore dengan kawan. Kahkahkahkah saya happy sangat dan terlampau tapi ada je yg tak happy sebab M.K.A tak pergi. Tak jadi pergi actually. Dah bagi nama tapi cancel, sebab? Saya pun tak tau. Takpe lah, dia tak pergi pun ok jugak sebab rupa dan bau masing-masing time nak balik masyaAllah, Allah sahaja yang tahu. Hahaha, apa-apa pun saya sangat bersyukur kepada Allah kerana beri peluang kpd group saya utk pergi ke SIC tu. Sangat best, emm yang tak best barang and makanan dia lah. 2 kali ganda yg sebenar. Kepada yg berkemampuan jelah yg mampu beli semua tu. So, that all for today, assalamualaikum. Saya ingin mengundur diri utk persiap kan diri. 

We can't expect what He gonna give us 'cause, He always gives us something better than what we expected
Love, -W